آموزش مطالب رستورانی

در این سایت رستوران داری یاد میگیریم

آموزش مطالب رستورانی

در این سایت رستوران داری یاد میگیریم

  • ۰
  • ۰

رستوران های فست فود باید خدمات با کیفیت را در مقابله و در بعضی موارد خدمات تحویل کارآمد ارائه دهند. بنابراین فست فود به منظور مصرف و همچنین تهیه غذا یا میان وعده نیاز به سرعت دارد. به منظور پاسخگویی به نیازهای شما، ما می توانیم به شما در انتخاب راه حل هایی که شامل صفحه های لمسی برای سفارش، صفحه نمایش های ویدئویی برای آشپزخانه، ماژول های مدیریت تحویل و همچنین ترمینال های تعاملی برای سفارشات خودخواهی است، هدایت کنیم.

XPOS شماره سفارشات را برای غذاهای سریع به صورت مستقیم در صورتحساب ارائه می دهد. مشتریان می توانند در جدول صبر کنند تا سفارش خود آماده شود و براساس شماره سفارش برداشته شود.

نرم افزار فست فود مناسب برای شما کار میکند

ماژول بسیار مفید XPOS به شما امکان می دهد تا محصولات کامپوزیتی ایجاد کنید. شما به راحتی می توانید محصولات جدید یا ترکیبی از هر ترکیبی از محصولات اضافه کنید.


فست فودها باید بلافاصله سطح سهام خود را بدانند تا قادر به پاسخگویی به تقاضا باشند. XPOS ابزار قدرتمندی برای مدیران فست فود فراهم می کند تا اطلاعات لازم را بدست آورد.


نرم افزار POS شما باید فوق العاده آسان باشد و صفحه فروش باید با توجه به نیازهای شما شخصی شود.


این به شما مسائلی را نشان می دهد که بدون کمک هوش مصنوعی بسیار دشوار است که صدها متغیر روزانه را ثبت می کند، ارزیابی و مقایسه می کند.


نرم افزار PRESTO را می توان در راحتی خود با ماوس و یا با یک صفحه لمسی استفاده کرد.


PRESTO به طور خودکار دکمه های ثبت نام نقدی خود را با تصاویر از اقلام خود را تولید، کاملا قابل تنظیم از جمله شماره گیری سریع گرافیکی.


گروه های خود را از کاربران تعریف کنید و حقوق دسترسی را برای محدود کردن دسترسی و ایجاد محیط امن یا ارزیابی کارکنان خود تنظیم کنید.


برای طراحی طرح جدول خود از ویرایشگر گرافیکی استفاده کنید. قرار دادن جداول در اتاق ها و استفاده از آنها در ثبت نقدی برای صرفه جویی در صورتحساب خود.


پایگاه داده مشتری

به شما امکان می دهد اطلاعات شخصی خود را درباره مشتریان خود حفظ کنید و بعدا برای اهداف تبلیغاتی استفاده کنید.


ارتباطات نوار و آشپزخانه

سیستم به طور خودکار سفارشات را به آشپزخانه یا نوار می فرستد. سرآشپز یا متصدی دارای اطلاعات فوری در مورد چگونگی آماده شدن است.


تبلیغات و پیشنهادات

شما می توانید بسته های ویژه، پیشنهادات و تبلیغات را برای روزهای انتخابی هفته یا ساعتهای روز ایجاد کنید.


رایانه های شخصی، رایانه لوحی و تلفن (ویندوز)

شما می توانید از طریق شبکه به تعداد محدودی از رایانه ها، رایانه های لوحی و دستگاه های جانبی مانند پرینتر، اسکنر بارکد، خواننده های RFID و ... بپردازید. صورت حساب ها، فاکتورها و سایر اسناد

PRESTO می تواند انواع اسناد مانند صورتحساب، فاکتورها، اسناد حمل و نقل و سایر اسناد را برای خرید و فروش شما صادر کند.


صورتحساب تاریخ

شما می توانید تاریخچه صورتحساب های صادر شده را برای بررسی، کپی یا چاپ مجدد هرکدام از آنها در صورت نیاز مشاهده کنید. یا فقط آنها را به مشتریان خود ارسال کنید.


اسناد قابل حمل

فرمت سند خود را انتخاب کنید، از PDF برای ارسال اسناد به مشتریان خود استفاده کنید یا از Word یا Excel برای پردازش بیشتر داده استفاده کنید.


ماهانه، روزانه، ساعتی

دریافت گزارش دقیق از فروش، سهام، ضایعات، خرید، پرسنل و آن را در روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه.


در هر وعده غذایی، جدول، کارمند

دریافت گزارش از فعالیت کارکنان خود، فروش وعده های غذایی خاص، اشغال جداول خاص. فورا.


آمار فروش

سیستم شما مواردی را که بیشترین سود را برای شرکت شما تولید می کنند را نشان می دهد.


  • ۹۷/۰۶/۱۹
  • sepidz pos

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی