آموزش مطالب رستورانی

در این سایت رستوران داری یاد میگیریم

آموزش مطالب رستورانی

در این سایت رستوران داری یاد میگیریم

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به روزرسانیهای منو به طور خودکار در زمان واقعی به سرعت فشار دهید


اضافه کردن یک آیتم منو، شروع یک شمارش معکوس 86، و یا علامت یک مورد به عنوان خارج از سهام در ثانیه، راست از توست hanheld. همگامسازی به همه دستگاهها، دستها و پایانهها، بدون وقفه، بدون خرابی، تغییر میکند.


توانایی به روز رسانی به صورت زنده در سایت و یا از راه دور. از هر دستگاه آماده به اینترنت وارد شوید و تغییرات مورد نظر خود را انجام دهید.

سهولت استفاده، ترتیب ساده سازی سفارش

آیا سرورهای خود را صرف زمان گران قیمت مشتری می کند و از آشپزخانه یا ترمینال به سمت جداول خود به عقب و جلو حرکت می کند؟ با استفاده از تبلت های دستی، سرورها می توانند فورا سفارشات خود را به آتش بکشند و تمرکز بیشتری بر افزایش رضایت مهمانان داشته باشند.


علاوه بر این، صفحه نمایش لمسی را بهبود می بخشد. با تنها چند شیپور خاموشی، شما می توانید 15٪ و یا بیشتر بهره وری را افزایش دهید.

مهمان ها در میز می نشینند

با پرداخت در جدول نرم افزار مهمانان مجبور به خداحافظی به کارت اعتباری خود را به عنوان سرور به نقطه پایانی به راه رفتن؛ در عوض، آنها می توانند با استفاده از قرص های ما، پرداخت، ثبت نام و نوشتن در جدول.

در ادامه می خواهیم ویژگی های نرم افزار فست فود را برای شما شرح دهیم

نرم افزار اعتباری ما همچنین مهمانان را قادر می سازد تا تجربه خود را ارزیابی کنند و در طول یک تعامل با برنامه وفاداری خود پیوند برقرار کنند.

رستوران شما با قرص

با تبلت های اندرویدی سفارشی شده، رستوران شما واقعا تلفن همراه است. هنگامی که سرورهای شما دیگر به سیستم POS متصل نیستند، می توانند زمان بیشتری را برای مهمانان صرف کنند.

سازمان دیده بان چگونه کار می کند در رستوران شما.

معیارهای فروش و عملکرد در زمان واقعی

چقدر می خواهید بتوانید بینش واقعی در مورد کسب و کار خود را در اختیار داشته باشید؟

گزارش تکنولوژی رستوران ما نشان داد که 46 درصد از صاحبان رستوران هر روز به گزارش های تجاری و معیارهای آنها نگاه می کنند.

هر زمان در هر زمان، تجزیه و تحلیل زمان واقعی

ما بر این باوریم که نباید در رستوران خود برای دسترسی به گزارش ها و کسب اطلاعات بینظیر در کسب و کارتان باشید.


با Toast میتوانید از هر کجا وارد سیستم شوید و از هر دستگاهی با دسترسی به اینترنت استفاده کنید و تمام گزارشهای فروش و معیارهای عملکرد خود را در زمان واقعی مشاهده کنید.


ایمیل روزانه متریک روزانه

صاحبان رستوران ها می توانند سیستم توست را راه اندازی کنند تا به طور خودکار آنها را با معیارهایی که برای آنها مهم است به صورت روزانه ایمیل کنند، بنابراین کلیه اطلاعات مربوط به کسب و کار آنها هر روز در صندوق های پستی آنها منتظر هستند.

سخت افزار مناسب رستوران شما

اولین چیزها اول - انتخاب هر ترکیبی از دستگاه های دستی 5 و 8 اینچی، 10، 15 و 22 اینچ، صفحه نمایش KDS، و بیشتر، تنظیم توست خود را با مشخصات دقیق شما مطابقت دارد.

سفارشی ساخته شده توسط شما

سفارشی کردن کل نمایش منو و گردش کار، ایجاد مجوز کارکنان توسط نقش یا کاربر فردی، موارد مسیر را به ایستگاه های آماده سازی خاص اختصاص دهید و حتی روزها و زمان ها موارد منو و تخفیف های موجود را انتخاب کنید.

  • sepidz pos
  • ۰
  • ۰

نرم افزار برای رستوران

بازدید کنندگان خود را تحت تاثیر قرار دهید با یک روش عالی برای سفارشات، بلافاصله بر روی صفحه نمایش یا بلیط بفرستید. سفارشات خود را مدیریت کنید و دریافت کنید. نرم افزار فست فود نیز اینچنین امکاناتی دارد


تمرکز بر ایجاد یک فضای رستوران منحصر به فرد با اجازه دادن به سیستم POS ما انجام تمام کار: سفارش مدیریت، مدیریت موجودی، مدیریت کارکنان، تجزیه و تحلیل فروش بصری، برنامه وفاداری مشتری، و خیلی بیشتر.

مدیریت سفارش صافنرم افزار فست فود

سفارشات سریع و با دقت با بلیط های باز است

با استفاده از قابلیت بلیط از پیش تعیین شده، بلیط ها را به جداول اختصاص دهید

مدیریت بلیط های آزاد با تقسیم، ادغام و انتقال اقلام بین بلیط

بلیط ها را به کارمندان مختلف اختصاص دهید

سازماندهی فروش با توجه به نیازهای شما

سفارشی کردن صفحه منو با توجه به نیازهای شما؛ اقلام و دسته بندی ها را با انواع مختلف سازماندهی کنید

با استفاده از اصلاح کننده ها، به راحتی می توانید از مواد افزودنی و افزودنی به موارد اضافه کنید

گزینه های ناهار خوری مختلفی مانند "غذا خوردن"، "بیرون رفتن"، "تحویل" و غیره ایجاد کنید

اعمال تخفیف ها و مالیات ها، و یادداشت ها به اقلام و یا سفارشات

بلافاصله سفارشات را به آشپزخانه ارسال کنید

سفارشات را به آشپزخانه سریعتر و با اشتباهات کمتر با استفاده از صفحه نمایش آشپزخانه یا چاپگر دریافت کنید

آیتم ها، مقادیر، اصلاح کننده ها، آیتم ها و نظرات بلیت در دستور کار آشپزخانه با صفحه نمایش یا چاپگر ظاهر می شود

با استفاده از نمایشگرهای آشپزخانه یا پرینترها، به عنوان بسیاری از ایستگاه های آشپزخانه که نیاز دارید ایجاد کنید

مشتریان خود را در رستوران خود احساس راحتی کنید

انگیزه مشتریان برای بازگشت به رستوران خود را دوباره با پاداش آنها با امتیاز جایزه با استفاده از برنامه وفاداری

ایجاد یک استخر از بازدید کنندگان ثابت رستوران شما

یادداشت های مربوط به مشتری ها را به خاطر داشته باشید که ترجیحات شخصی هر مشتری و ارائه بهترین خدمات ارائه شده است

کارکنان خود را مدیریت کنید

پیگیری عملکرد فروش هر یک از کارکنان و تصمیم گیری های کسب و کار آگاهانه

اطلاعات مربوط به بار کاری در ساعت اجازه می دهد تا مدیریت کارآمد کارکنان شما انجام شود

مدیریت دسترسی کارمندان به اطلاعات حساس و توابع

کارکنان می توانند ساعت در داخل / خارج و سیستم کل ساعت خود را محاسبه

کارکنان می توانند ساعت در داخل / خارج و سیستم کل ساعت خود را محاسبه

مقیاس کسب و کار خود را

رستوران های زنجیره ای خود را تحت یک حساب مدیریت کنید

پیگیری فروش، موجودی، کارمندان و مشتریان - همه چیزهایی که شما باید در یک مکان بدانید

پیگیری رشد فروش یا کاهش در مقایسه با روز قبل، هفته یا ماه، و به سرعت تغییرات واکنش نشان می دهد

فروش با تجزیه و تحلیل آیتم اجازه می دهد که بهترین موارد فروش تعیین شود و بنابراین تصمیم گیری خرید مناسب می تواند انجام شود

  • sepidz pos
  • ۰
  • ۰

صاحبان کافی شاپ دارای نیازهای منحصر به فرد در میان صاحبان کسب و کار هستند کارکنان شما اغلب در طی صبح روز صبح با دستورات سیل می کنند و مشتریانی که قهوه ای نداشته اند، ممکن است دشوار باشد، اگر سفارش آنها نادرست باشد یا زمان لازم برای دریافت آن. مغازه های قهوه نیز سفارشات منحصر به فرد و پیچیده مانند دو فنجان، بدون شلاق، 2 پمپ کارامل، 1 پمپ سفید موچا، 2 قاشق پودر وانیل لوبیا، Frappuccino یخ اضافی. نکته زیر سیستم های فروش کمک خواهد کرد که این سفارشات را درست کنید و عملیات روزانه قهوه خود را مانند مدیریت کار، موجودی، برنامه های وفاداری مشتری و سایر وظایف لازم برای اجرای کسب و کار خود انجام دهید.



با این حال، باید بدانید که این یک لیست جامع از قواعد فروش نرم افزارهای فروش نیست، بنابراین شما همیشه می توانید برنامه های دیگری را که ممکن است با نیازهای کسب و کار شما مناسب باشد، جستجو کنید.



نرم افزار Point-of-Sale برای فروشگاه های قهوه

مدیر رستوران قهوه مدیر کافی شاپ یک نقطه فروش نرم افزار کافی شاپ های تخصصی است. شما می توانید ساعت ها را پیگیری کنید، با کارکنان ارتباط برقرار کنید، با استفاده از یک اسکنر بارکد مورد فروش اقلام خرده فروشی، و انجام کارهای دیگر که به کافه شما کمک می کند هموار شود. مدیر رستوران قهوه همچنین دارای یک حساب حساب کاربری بدون پرداخت هزینه پیش پرداخت است که به شما امکان می دهد برنامه های وفاداری و کارت هدیه را تنظیم کنید تا بتوانید مشتریان خود را به قهوه خانه خود برگردانید. شما می توانید یک بررسی از ویژگی های مدیر رستوران قهوه را در اینجا پیدا کنید.

Point Of Sale قهوه (POS) توسط BEPOZ. قهوه خانه فروش شعبه Bepoz "مشتریان خوشحال = مشتریان دلیر است." BEPOZ با وفاداری مشتری طراحی شده است، به همین دلیل است که این نقطه از نرم افزار فروش دارای ویژگی های مدیریت ارتباط با مشتری قوی است. برای مثال، شما می توانید با استفاده از BEPOZ ایمیل های مبارزات بازاریابی ایمیل را با ایمیل ارسال نقاط مشتری، کوپن ها و جایزه وفاداری به طور مستقیم از برنامه اجرا کنید.

کافه کارتل سیستم پوینت سیستم های نرم افزاری فروش. Cafe Cartel Systems Pointe از نرم افزار سیستم های نرم افزار ارائه شده POS نصب شده برای قهوه خانه ها و کافه ها در سراسر جهان برای بیش از 10 سال است. کافه کارتل سیستم طراحی شده است که با QuickBooks یکپارچه، بنابراین شما می توانید فروش خود را با کافه کارتل سیستم مدیریت، اما تمام حسابداری در QuickBooks.

SP-1 قهوه خانه و رستوران سیستم فروش. SP-1 Coffee Shop and Restaurant Point of Sale System ادعا می کند که رابط کاربری گرافیکی را برای نرم افزار فروش قهوه تلقی کرده است. SP-1 طراحی شده است که به راحتی قابل استفاده است در حقیقت، SP-1 بیان می کند که کارکنان برای استفاده از نرم افزار خود نیازی به آموزش ندارند. در حالی که این ممکن است بیش از حد، نرم افزار آسان برای استفاده است، و کارکنان باید قادر به آن را با سهولت و آموزش حداقل.

یک سیستم فروش خوب به کافی شاپ شما کمک می کند تا به راحتی اجرا شود. سفارشات درست خواهد بود، سطح موجودی تحت نظارت قرار خواهد گرفت و شما می توانید کارکنان خود را با مدیریت کار و دیگر ابزارها مدیریت کنید. سرقت کارکنان یا خرید دوگانه بر روی کارت های پاداش، با سیستم فروش مناسب فروش نخواهند بود. به عنوان مثال، شما می توانید از سیستم Cafe Cartel System استفاده کنید تا نقدی را به یک صندوق خاص اختصاص دهید، که شما را قادر می سازد تا آنها را برای هر گونه بی نظمی یا شلوغی که در نقد نقدینگی شما هستند، پاسخگو باشید.


ویژگی های مدیریت زمان، مانند عملکرد ساعت در زمان و ساعت در بسیاری از این سیستم های فروش، خطاهای زمان نگهداری را حذف می کند و اطمینان می دهد که فقط ساعت های کاری که کار می کنند کارکنان پرداخت می شود. همچنین ممکن است بخواهید مقاله ای را که قبل از خرید نرم افزار حسابداری به دنبال آن هستید، بخوانید، که قبل از سرمایه گذاری در هر نرم افزار حسابداری برای کسب و کار کوچک خود، نکات و پیشنهادات را در نظر می گیرد.

  • sepidz pos