آموزش مطالب رستورانی

در این سایت رستوران داری یاد میگیریم

آموزش مطالب رستورانی

در این سایت رستوران داری یاد میگیریم

۲ مطلب در دی ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انتخاب بهترین سیستم POS رستوران یکی از مهمترین تصمیم هایی است که رستوران ها باید در اختیار داشته باشند.


یکی از گزینه های مناسب را انتخاب کنید و می توانید از جریان درآمدی که قبلا به آن دسترسی نداشتید کمک نکنید. یکی از اشتباهات را انتخاب کنید و مجبورید در اطراف آن کار کنید تا زمانی که تصمیم به تغییر دوباره پیدا کنید.


با توجه به این موضوع، با توجه به استقرار رستورانها، لیستی از 10 ارزشمند ترین ویژگی های رستوران POS برای 2018 را با هم ترکیب می کنیم. در حالی که در حال خواندن هستید، فراموش نکنید که به همراه ابزار مقایسه POS در رستوران خود، برای کمک به تحقیقات خود، دنبال کنید.



ویژگی های و مزایای استفاده از POS در سال 2018


1) سادگی و کارایی

یک سوم کارکنان رستوران برای بهبود سیستم اعتباری خود در 12 ماه آینده به عنوان راهی برای جلوگیری از رقابت برنامه ریزی می کنند.


در همین حال، یک چهارم سیستم خود را در سال گذشته به روز کرده است، طبق گزارش اخیر فناوری رستوران ما.


رستوراندارانی که فورا به آن علاقه مند هستند، به دلیل دو دلیل به نظر می رسد:


احساس محدودیت های سیستم های میراثی و صرفه جویی در مزایای سیستم اعتباری مدرن را فراهم می کند.

سادگی سیستم های اعتباری مدرن از توانایی متمرکز کردن تمام عملیات رستوران به یک تکنولوژی همه جانبه است.

یک رستوران با تکنولوژی های چندگانه که به طور مستقل کار می کنند، ناکارآمد، زمان گیر و غیرممکن است. قابلیت همگام سازی ویژگی هایی نظیر سفارش آنلاین، موجودی و گزارش دادن با یک سیستم ساده و بصری اجازه می دهد تا رستوران ها به حداکثر کارایی نزدیک به بهترین حد ممکن برسند و به آنها بهترین شانس را برای رقابت در چشم انداز رستوران بی معنی می دهد.



2) Reliable Hardware

سرمایه گذاری در سخت افزار رستوران، هزینه قابل توجهی از قبل است. به همین دلیل، رستورانداران تمایل دارند حداقل مقدار سخت افزار مورد نیاز را خریداری کنند.


ویژگی های رستوران POS


بنابراین طبیعتا اگر هر یک از قطعات سخت افزاری محدود در یک رستوران کاهش پیدا کند، بار اضافی بر کارکنان و عملیات قرار می گیرد. هنگامی که این اتفاق می افتد در ساعت های پیک می تواند به شدت به سودآوری رستوران برسد.


در گزارش تکنولوژی رستوران ما، 95٪ از رستورانداران موافقت کردند که فن آوری باعث بهبود کارایی رستوران خود می شود. آسان برای استفاده، سخت افزار قابل اعتماد یکی از محبوب ترین ویژگی های POS رستوران تا سال 2018 است، زیرا رستورانداران متوجه می شوند که میزان موفقیت آنها بر چه چیزی است.



3) به روز رسانی نرم افزار

51f6fc2b7eb89d0b29383f38845bcfc9.gif

ما از طریق تلفن های ما شرایطی را برای به کارگیری بروزرسانی های نرم افزاری که اصلا اشکالات را برطرف می کنند و از پیشرفت های محصولات استفاده می کنند، مطرح می کنیم.


به روز رسانی نرم افزار POS متفاوت نیستند.


یکی از ویژگی هایی که اپراتورهای رستوران در سیستم های اعتباری خود بیشترین ارزش را دارند، نوآوری و به روز رسانی نرم افزار به طور منظم است. کارکردی مانند مدیریت منو در زمان واقعی و سفارش آنلاین ساده، اجازه می دهد یک رستوران به راحتی اجرا شود. به عنوان ویژگی های جدید مانند این معرفی شده، آنها می توانند به راحتی با به روز رسانی نرم افزار خود در عملیات خود یکپارچه شوند.



4) گزارش های ارزشمند و تجزیه و تحلیل رستوران ویژگی های POS

نور خورشید بهترین مواد ضدعفونی کننده است. درخشش نور و به دست آوردن دید بهتر در گزارش و تجزیه و تحلیل شما می تواند بهترین راه برای بهبود خط پایین بیمار باشد.


یک سیستم POS همه در یک هتل به عنوان نقطه جمع آوری برای همه گزارشات رستوران است. قابلیت مشاهده این سطح به رستوران ها کمک می کند که منوهای خود را براساس فروش دقیق ماه گذشته تنظیم کنند، زمان بندی کارکنان را به زمان های غیرمترقبه مشغول کند و ضایعات را با شیوه های دقیق تر موجودی، کاهش دهند.



5) قابلیت سفارشی کردن انواع رستوران ها

همه رستوران ها یکسان نیستند. آنچه که یک کامیون تک غذا از سیستم اعتباری آن نیاز دارد بسیار متفاوت از شرکت حقوقی رستورانهای کامل است. یک سیستم اعتباری نباید یکپارچه باشد، بلکه باید چیزی باشد که بتواند به راحتی سفارشی شود تا نیازهای دقیق یک رستوران خاص را برآورده کند.


رستورانهای بیشتری به دنبال ارائه دهندگان POS هستند که به آنها امکان می دهد ترکیبی ایده آل از سخت افزار و نرم افزار را ایجاد کنند تا همه آنها نیاز داشته باشند اما همچنان پایدار و کارآمد هستند. این مزایای رستورانها در دراز مدت را به همراه دارد، زیرا آنها با افزودنیهایی که برای آنها هزینه می کنند، کم نیستند اما نیازی به آنها نیست.



6) وفاداری، کارت های هدیه و ویژگی های POS از رستوران CRM

رستوران هایی که از برنامه های وفاداری استفاده می کنند، مشتریان را به صرف 39٪ بیشتر از مهمانان غیر وفادار می رسانند، در حالی که دوندگان هزینه های کارت هدیه را تا 72٪ بیشتر می پردازند. برنامه های وفاداری و کارت هدیه، راه های عالی برای انگیزه دادن مشتریان به بازدید بیشتر و صرف هزینه بیشتر در هر بازدید است.


توانایی رستورانها برای ادغام برنامه های کارت وفاداری و کارت هدیه با سیستم POS به این معنی است که آنها می توانند مشتری های وفادار را با بازاریابی هدفمند درگیر کنند، آنها را به رستوران بازگردانند و تصمیمات بهتر را بر اساس رفتار مشتریان اتخاذ کنند.



7) ادغام سفارش آنلاین

دو مزیت اصلی یک رستوران POS با سفارش آنلاین آنلاین:


سفارش آنلاین یکپارچه هزینه های فروشندگان را در پایان رستوران حذف می کند.

سفارشات مجبور نیستند مجددا وارد شوند، به این ترتیب زمان چرخش سفارش کاهش می یابد.

ویژگی های رستوران POS

رستوران ها دیگر مجبور نیستند یک شخص ثالث را به عنوان واسطه عمل کنند و چون سفارش را از طریق یک فروشنده خارجی راه انداز نمی شود، زمان سفارش به طور متوسط ​​4 تا 5 دقیقه سریعتر است. به تازگی نشان داده شده است که سفارش آنلاین به منظور افزایش میزان سفارش متوسط ​​26٪ بیشتر از سفارشات تماس و راه اندازی است، بنابراین انتظار می رود رستوران های بیشتری را به تغییر مدل های کسب و کار خود را به جای این در سال 2018.



8) ویژگی های POS رستوران و رستوران های Tableside و Kiosk

سه تکه از تجهیزات رستوران POS که انتظار می رود که در سال 2018 به طور فزاینده ای محبوب شوند، تبلت های POS همراه، پرداخت Tableide و سیستم های کیوسک خدمات خود هستند. رستورانداران و مشتریان به طور یکسان ارزش را در راحتی هر کدام مشاهده می کنند.


قرص های POS موبایل اجازه می دهد تا سرور ها سریعتر سفارشات خود را ارسال و زمان انتظار مشتری را بهبود بخشد.

پرداخت در جدول اجازه می دهد تا مشتری را بررسی بیل خود، پرداخت و ترک بدون تاخیر.

کیوسکهای رستوران خودسری نشان داده اند که میزان بلیط را با 5-10 درصد افزایش می دهند و از رستوران های سریع کشور مانند Shake Shack و Wendy خارج می شوند.

ویژگی هایی مانند این ها شاخص های پیشرو در مورد اینکه چگونه اتوماسیون در فضای رستوران تاثیر می گذارد، است.



9) پشتیبانی مشتری

همانطور که سیستم های اعتباری بیشتر به ابر مبتنی بر، مهم است که رستوران ها پشتیبانی مشتری پاسخگو و مفید است. با سوددهی گاهی اوقات در مهم ترین ساعت هفته تصمیم می گیرید، مهم این است که POS شما هرگز نزول نمی کند و اگر گزینه ای پشتیبان وجود داشته باشد، همه چیز به طور کامل حل خواهد شد.


برخی از سیستم های اعتباری مبتنی بر ابر حالتهای آفلاین را توسعه داده اند، در صورتی که اینترنت از بین برود، سیستم همزمان به حالت آفلاین می رود و همچنان بدون وقفه ادامه می یابد. در صورتی که این مشکل فراتر از این باشد، بهترین ارائه دهندگان خدمات POS در حال آماده سازی برای تأیید مسائل سیستم هستند.



10) ردیابی و مدیریت موجودی

بهروزرسانی موجودی به موقع، رستورانداران را درک بهتر اطلاعات خود را ارائه میدهند و به آنها امکان تصمیم گیری دقیق در مورد مرتب سازی مجدد و سودآوری منو میدهند. نرم افزار موجودی رستوران، یکپارچه با یک سیستم POS، سطح جدیدی از جزئیات را در اختیار می گذارد که چطور بیش از حد بخشیدن، دفع، ریختن و سرقت، به خط پایین برسند.

  • ۰
  • ۰

این زمان سال به معنی چند چیز است:


غذا

خانواده

هدیه رایگان

برنامه ریزی سالم برای سال 2018

همانطور که تعداد رستوران هایی که برای سهم بازار رقابت می کنند افزایش می یابد، شما باید طرح بازاریابی رستوران خود را به سطح بعدی برسانید.


در این پست ما بزرگترین روندهای بازاریابی در صنعت رستوران و چگونگی آنها را در طرح بازاریابی رستوران 2018 خود قرار می دهیم.


هنگامی که شما گرفتار شدید، طرح طرح بازاریابی رستوران رایگان را دانلود کنید و برنامه و بودجه خود را شروع کنید.


طرح طرح بازاریابی رستوران 2018 را دانلود کنید

1) تبلیغات رسانه های اجتماعی


میزان رستوران ها با استفاده از تبلیغات رسانه های اجتماعی در سال 2017 با 20 درصد از سال های گذشته افزایش یافته است. همه رستورانها - از طریق حق رای دادن به مکانهای مختلف به مغازههای تک مکان - از تبلیغات رسانههای اجتماعی بهرهمند میشوند.


2018 سال است که به طور جدی تبلیغات اجتماعی پرداخت می شود اگر قبلا آن را ندیده باشید. چرا؟ از آنجا که پست های رسمی رسانه های اجتماعی تنها حدود 4 درصد از پایه فن شما را در بر می گیرد. اگر می خواهید زمان بازپرداخت در رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید، باید مقدار کمی پول نیز سرمایه گذاری کنید.


در زیر نمونه ای از تبلیغات رسانه های اجتماعی است که درست انجام می شود. زنجیره رستوران در سراسر کشور Arby در یک ویدیو ساده و 15 ثانیه تبلیغ ساندویچ دودخانه خود را می بخشد. پست به واشنگتن واگذار شده، به اشتراک گذاشته شده، نظر داده شده و صدها هزار بار بازدید شده است.


طرح بازاریابی رستوران


آیا Arby's بودجه یا توانایی بازاریابی دیجیتال را ندارید؟ نگران نباشید.


فیس بوک یک صفحه اختصاص داده شده برای کمک به صفحه کسب و کار فیس بوک رستوران خود را با تبلیغات آغاز می کند، از جمله چگونگی ایجاد آگهی، نحوه انتخاب یک مخاطب و نحوه انتخاب بودجه. شروع به نوشتن با پست های رسانه های اجتماعی خود - کمی هزینه تبلیغات می تواند راه طولانی در اینترنت است.


2) گوگل و تبلیغات موتور جستجو

گوگل برای کمک به ما در پاسخگویی به سؤالاتی درباره سوختن، مانند اینکه در آن امشب بخوریم یا بهترین تصویر را در سال 1992 به دست آورد (این بود که سکوت بره ها).


گوگل 3.5 میلیارد جستجو را در روز میبیند و بهتر است اعتقاد داشته باشید که مشتریان بالقوه خود عبارتهایی مانند "غذای نزدیک من" و "رستورانهای محلی" را جستجو میکنند. صفحه اصلی Google My Business رستوران خود را پر کنید و، در صورت تمایل، برای پرداخت هزینه کمک می کند تا رستوران شما در جلوی و مرکز قرار گیرد، زمانی که افراد برای گزینه های ناهار خوری در نزدیکی شما جستجو می کنند.


طرح بازاریابی رستوران نمونه


با توجه به آمار، استفاده از گوشی های هوشمند در سراسر جهان تنها در حال افزایش است. این به این معنی است که تعداد افرادی که برای رستوران ها در حال سفر هستند، تنها رشد خواهند کرد. تأمین فهرست رستوران Google My Business آماده است زمانی که مردم برای غذا در نزدیکی آنها جستجو کنند کلید موفقیت رستوران در سال 2018 است.


بیاموزید که چگونه صفحه کسب و کار من در Google My Business را در طرح جدید بازاریابی رستوران 2018 Toast تنظیم کنید.


3) حمایت از رستوران و حمایت از رویدادهای


هیچ رویکرد بازاریابی رستورانی جهانی تر از دادن کمک های خیریه، حمایت از رویداد و دخالت جامعه نیست. بر خلاف حساب های رسانه های اجتماعی - که هر کس آن را ندارد - هرکسی در یک شهر یا شهر زندگی می کند و بخشی از حداقل یک جامعه است، چه این شهر آنها، ولسوالی های مدرسه محلی، دفتر آنها، گروهی با منافع مشترک و یا ترکیبی از اینها


به این ترتیب نباید جای تعجب باشد که 68 درصد از رستوران ها در سال 2017 نوعی کمک مالی یا حمایت مالی از رویدادهای خیریه را به خود اختصاص می دهند، و این دومین روش محبوب تبلیغاتی برای رستوران ها در سال جاری است.


یک مثال برای کار کردن با مدارس و سازمان های محلی برای شب عروسی است. هنگامی که رستوران شما موافقت خود را برای حمایت از یک گروه در ازای کسب و کار افزایش می دهد، شب ها را به عقب برگردانید.


حمایت از رستوران


در مثال بالا، Chili با تیم ورزشی محلی دبیرستان کار کرده است. اعضای تیم فلش ها را در مدرسه و اطراف شهر توزیع می کنند و باعث تشویق اعضای جامعه به بازدید از Chili می شوند. Chili، به نوبه خود، اهدا 10٪ از فروش به طور مستقیم توسط این رویداد به تیم منتقل شد. هر دو گروه برنده شدند - این تیم بودجه را به دست آورد و رستوران را افزایش داد.


حمایت مالی می تواند جایگزین نام تجاری شما در بازی های ورزشی و کنسرت ها شود و حتی می تواند توجه رسانه ها را نیز جلب کند. طیف حمایت از رستوران بسیار وسیع است که تقریبا در همه جا به نظر می رسد فرصتی برای آن وجود دارد.


4) تبلیغات ویدئویی

ویدئو یک عنصر مهم بازاریابی رستوران است - و نه فقط برای تلویزیون. در حقیقت، میزان بازاریابی رستوران ها در تلویزیون کاهش می یابد، بنابراین تبلیغات ویدیویی شما باید به طور مستقیم با استراتژی رسانه های اجتماعی شما ارتباط برقرار کنند.


در ضمن، اغلب زنجیرهای بزرگتری مانند Domino's و Taco Bell را مشاهده می کنید. Taco Bell CMO Marisa Thalberg تبلیغات ویدئویی تبلیغات زنجیره ای را در سال 2017 افزایش داد و گفت "تلویزیون برای ما مهم است. تلویزیون هنوز برای ما کار می کند."


دومینو نیز می تواند در تبلیغات عمومی و فیلم های دیجیتال دیده شود، مانند این که در یک صحنه از روز Ferris Bueller's Day، برای ترویج ویژگی های ردیابی سفارش آنلاین خود، دیده می شود.




ROI در تبلیغات ویدئویی برای رستوران های کوچکتر ممکن است دشوار باشد. به جای فیلمبرداری از تبلیغات بزرگ بودجه و یا صرف هزاران نفر در تبلیغات YouTube، در نظر گرفتن استفاده از گوشی هوشمند خود را برای گرفتن فیلم های جذاب از

  • sepidz pos