آموزش مطالب رستورانی

در این سایت رستوران داری یاد میگیریم

آموزش مطالب رستورانی

در این سایت رستوران داری یاد میگیریم

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

SERTOM Fast Food Software؛ رستوران ها، غذاهای فست فود و کافی نت ها برای بسیاری از کسب و کارها، از قبیل فرآیند سفارش تحویل مطابق با الزامات کلی سیستم ارتباطی است. ماژول ها در این سیستم، نیاز شرکت به بهترین راه حل ارائه شده را جدا می کنند. به این ترتیب، هزینه های غیر ضروری هرگز از ماژول ها و سیستم حذف جمعیت استفاده نمی کنند. سیستم ما در زمینه خدمات شرکت جستجو خواهد شد چهره خود را (سریع غذا، سالن پیتزا، نوار، و غیره) تعیین می کند. شامل بخش های زیر از ماژول های سیستم: اتوماسیون خانگی ماژول آشپزخانه ماژول ساخت ماژول ترمینال دستی / یکپارچه سازی وب سایت خدمات ماژول سیستم عامل ماژول: مدیر رابط و نوشیدنی، دسر، شما می توانید تعداد نامحدودی از محصولات مانند الکل، می توانید وارد کنید ایجاد منوها و شما می توانید محتویات را به کوچکترین جزئیات تنظیم کنید. قیمت محصولات با ایجاد فروش آسان به دنبال مجموعه و شما می توانید آن را بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

نرم افزار فست فود مناسب رستوران شما باید مناسب باشد.

با ایجاد وضعیت موجود سهام سهام به شما کمک می کند اطلاعات در مورد سریع دریافت کنید. بسیاری از فرآیند با عملیات گزارش ماهانه و ممکن است گزارش های بین تاریخ های خاص را مشاهده کنید، شما می توانید خروجی پی دی اف، فایل های ورد، شما می توانید به پایین فرم ثبت نام را دریافت کنید. همانطور که سیستم پایگاه داده MS SQL مورد استفاده قرار می گیرد، این برای شما در جریان معاملات شماست و جریان داده ها یک سرعت موثر را فراهم می کند. با توجه به نوع خدماتی که جستجو شرکت اتوماسیون با توجه به تغییرپذیری شرکت مواجه است. تنها شرکتی که خدمات خود را در جدول شماره مرکزی ارائه می دهد. شماره های جدول مشخص شده اطلاعات صفحه نمایش آشپزخانه را از طریق ورود سفارش ساخته شده است. سفارشات، از جمله سفارش ورود، کسانی که خواسته شده بود به unscramble، سس برای اضافه شدن /، اضافی برای کمک به شما به سرعت به گزینه های مانند ورود سفارش سریال. این نیز می تواند به صورت یک یادداشت در ویژه ارائه شده درخواست شده ارسال شود.

هر دو شماره دسکتاپ به منظور کسب و کارهای خارج از منطقه و همچنین مشتری محور پردازش. پشتیبانی از شناسه تماس گیرنده که شما با مشتریان خود را به صورت خودکار در اطلاعات بعدی جستجو کرده است در صفحه نمایش منعکس می شود. با تشکر از این روند، تشخیص آدرس، مانند عملیات اطلاعات تماس ارائه شده است که دوباره و دوباره با اهمیت دادن به hissettirilebilmektedir مشتری داد. اطلاعات مربوط به آشپزخانه به سفارشات وارد شده است که به جزئیات صفحه نمایش داده می شود تا حجمی که محصول را آماده می کند. سفارش می تواند مورد تایید و یا شرایط مشکل، بازخورد. (در صورت عدم وجود ترمینال دستیار پیشخدمت یا پیام اصلی روی صفحه اصلی) اطلاعات وضعیت سفارش در مورد صفحه های ترمینال. ماژول ترمینال دستی، بر روی پایانه های دستی مبتنی بر شماره عمل می کند. دستی و راحت با دستورات رابط کاربری می تواند به سرعت وارد شود. آنها سفارشاتی را که در صفحه آشپزخانه وارد شده اند تایید کردند.

پرداخت ها به طور مستقیم به جدول می تواند با گرفتن ترمینال دست دفتر حساب کاربری خاموش شود. شرکت هایی که در خدمات ماژول Service Module سرویس می کنند برای ماژول بسیار مفید است. CAL، با پشتیبانی از اطلاعات آدرس مشتری به طور مستقیم به شماره شناسه. سیستم نقشه جامع از طریق اطلاعات ثبت شده توسط مشتری از طریق موقعیت نقشه می تواند ثبت شود. با توجه به در دسترس بودن کسب و کار تحویل بسته، می تواند به مرکز اطلاعات دولتی ارسال کند. سیستم مرکزی یکپارچه برای اطلاعات موجودی، و استفاده از droppers yearns اعمال می شود.

ایجاد وب سایت / ادغام برای مثال گردش مالی فروش اگر شما می خواهید تمام محیط اینترنت را ایجاد کنید؛

شما می توانید از طریق فرایند ثبت نام سایت ثبت نام کنید، همانطور که در مورد برنامه خود، سفارشات خود را با رابط کاربری عملی، شما همچنین ممکن است از طریق وب سایت خود را دریافت کنید. سایت شما از پایگاه داده مشابه با برنامه خود استفاده خواهد کرد و تمام اطلاعات مشتری شما بر روی سیستم Khalil خواهد بود. به این ترتیب، داده ها به شکوفایی و شلوغی شهرت داده خواهند شد. اگر یک سایت اینترنتی موجود در شیوه مناسب داشته باشید، ادغام سیستم را انجام خواهد داد.

  • sepidz pos
  • ۰
  • ۰

در حالی که شرایط مانند داده های بزرگ، تکنولوژی مایکروسافت و تجزیه و تحلیل پیش بینی به نظر می رسد مانند buzzwords امروز؛ ادغام تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت در رستوران ها، راه را که ما در مورد آن فکر می کنیم و مدیریت نیروی کار در رستوران را به آینده نزدیک می کنیم تغییر خواهد داد. فناوری در حال حاضر به طور موثر در رستوران ها برای ارزیابی و استخدام کارمندان، پیش بینی فروش، مدیریت برنامه ها و افزایش بهره وری استفاده می شود. با این حال، این فن آوری های موجود به زودی با پیشرفت های جدید و سیستم های ادغام می شوند و نسل جدیدی از کارکنان خدمات مواد غذایی مدرنیزه کردن مدیریت رستوران را هدایت می کنند.


شرکت های رستوران مدرن نحوه مدیریت نیروی کار خود را تغییر خواهند داد.


رستورانداران مجموعه های داده ای غنی و متفرقه در مورد کارکنان آینده نگر، فعلی و سابق را پوشش می دهد که شامل اطلاعات مربوط به استخدام، کارکنان، آموزش، عملکرد، تعامل، گردش مالی و غیره می شود. در آینده، رستورانداران داده های اضافی نظیر الگوهای معاملات صندوقدار، ضبط ویدیوهای ضبط ویدئویی نزدیک، رسانه های اجتماعی، بازخورد از سنسورهای موقعیت جغرافیایی، بازخورد مشتریان خاص کارگران و بازخوردهای مکرر از کارگران خود را جمع آوری خواهند کرد.

یکی از راهکارهایی که مدیران در نظر گرفته اند استفاده از نرم افزار رستوران در مجموعه است. نرم افزار رستوران به شما می کند که مدیریت رستوران خود را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهید.

حتی با تمام این اطلاعات، جای تعجب نیست که بسیاری از رستوران ها در تبدیل اطلاعات به دانش و دانش به عمل می افتند. تقریبا غیرممکن به نظر می رسد با کارکرد بخش های فناوری اطلاعات، اطلاعات ذخیره سازی، و فن آوری منابع انسانی رستوران که روز به روز پیشرفت می کند. برای خنثی کردن این شکاف، شرکت هایی نظیر TDn2K اطلاعات کارکنان رستوران، فروش و رسانه های اجتماعی را جمع آوری، تهیه و گزارش می دهند تا رهبران صنعت را با اطلاعات معنی دار در رستوران ها و نحوه ارزیابی آن ها به دیگران معرفی کنند. و آنها تنها نیستند که مایلند تغییری در دیدگاه شرکت ها و اقدامات در رابطه با منابع انسانی داشته باشند.


در اینجا فقط تعداد کمی از فعالیت های در حال ظهور کسب و کار در این فضا دنبال می کنند:


مدیران رستوران و کارکنان به طور یکسان از ابزارهای موبایل مانند HotSchedules به عنوان سیستم ورود به سیستم برای برنامه های کارمند استفاده می کنند، تغییرات را تغییر می دهند و ارتباط با کارگران ساعتی را می گیرند. این شرکت های نرم افزاری به طور مداوم سیستم عامل خود را گسترش می دهند تا یک نقطه واحد برای مدیران و کارکنان واحد سطح باشد.

منابع انسانی در گوگل تغییر نام داده اند و عملیات مردم را شامل می شود و شامل یک تیم تجزیه و تحلیل مردم است که مسئول تحویل همان تحلیلی سخت به تصمیم گیری های مردم در مورد تصمیمات مهندسی است. Google با استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها برای پیش بینی کارکنان بیشتر احتمال دارد که تبدیل به یک خطر احتباس، محاسبه ارزش عملکرد بالا و بهبود پیش بینی مشکلات و فرصت های آینده نیروی کار.

مدیر اجرایی Globoforce اریک Mosley، سیستم های بازنگری عملکرد سنتی را به یک سیستم پویا و مشترک متصل می کند که عقل از بازخورد جمع آوری جمعیت از هر شرکت در یک شرکت را شامل می شود، که او در کتاب «بازده کارآمدی جمعیت» توصیف می کند.

اگر ما فن آوری را تشخیص دهیم، کسب و کار سازگار است، و نیروی کار هزاره ای با درک صحیح دیجیتال ساخته شده است، پس باید به این نکته پی ببریم که منابع انسانی و شیوه های مدیریت قرن بیستم برای یک انقلاب ضروری است. روزهای اداری پرسنل بوروکراتیک رفته و روزها از بخش های مدیریت منابع انسانی نرم محسوب می شوند. در همین حال، سپیده دم روزهای تلاش فراگیر و همگانی برای به کارگیری داده ها و تکنولوژی در تصمیم گیری مردم و تلاش های عملیاتی-رانندگی-رانندگی است.


شرکت های رستوران مدرن نحوه مدیریت نیروی کار خود را تغییر خواهند داد و در اینجا چند راه وجود دارد:

یکی از انتظاراتی که مدیران رستوران از نرم افزار رستوران خود دارند این است که بتوانند سیستم حقوق و دستمزد و دیگر امور حسابداری را با نرم افزار حسابداری رستوران خود به نرم افزار رستورانی متصل کنند و با این روش به جای استفاده از چند نرم افزار از یک نرم افزار استفاده می کنند


شرکت ها تجزیه و تحلیل کسب و کار خود را و ظرفیت داده های علمی را به استخدام کارکنان مناسب با دانش، مهارت ها، زیرساخت ها و فن آوری برای جمع آوری داده ها، سنتز و تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود، پیدا کردن بینش، رفتار تغییر و تولید نتایج بهتر در تمام جنبه های خود کسب و کار.

فن آوری جدید، رشد انفجاری فن آوری تلفن همراه را در بر میگیرد. با قدردانی از اینکه دستگاه های تلفن همراه عمدتا گسترش بدن سازمان های کارخانه ما هستند، شرکت ها به دنبال راه های جدید برای جذب، استخدام، نگهداری، برنامه ریزی، آموزش، برقراری ارتباط با کارگران و از طریق دستگاه های دیجیتالی خود با آنها درگیر خواهند شد. توانمند سازی موبایل تبدیل به یک معیار مهم در تصمیم گیری های جدید انتخاب نرم افزار و پیاده سازی می شود.

مدیران سطح واحد به سرعت در حال افزایش کار و پیوسته اضافه کردن هشدارها و آلارم ها به منظور ایجاد رفتار سازگار می شوند. افزایش بهره وری انسان برابر با سطوح بالاتری از خروجی با همان یا کمتر از سطوح کارکنان است. به طور خلاصه، شرکت ها از مدیران خواستند تا با کمتر کار کنند. و برای کمک به آنها، یک سری از سیستم های نرم افزاری جدید که در حال رشد است، هشدارها و آلارم های جدیدی را ایجاد می کند که باعث می شود آنها بر روی فرصت ها در رستوران های خود عمل کنند. شبیه صنعت مراقبت های بهداشتی، شرکت های پیشرو راه هایی برای تعیین اولویت و مدیریت این تکامل را برای جلوگیری از خستگی پیدا می کنند.

کسب و کار رستوران ها این است که به مشتریان با غذا و تجارب با کیفیت ارائه دهیم. مشتریان رستوران و کارگران مردم هستند؛ نقاط داده و سیستم های نرم افزاری نیست. کارفرمایان مهمان نوازی، کارآفرینان را تجربه می کنند که کارفرمایان آنها را به آنها می دهند. تیم های اجرایی که نمیتوانند این مدرک را درک کنند، احتمالا مشکلات آنها را تسریع خواهند کرد و فرصت ها را به موفقیت نمی رسانند.


فناوری درمان نیست - همه به چالش ها و سرعتی که با نیروی کار و صنعت رستوران مواجه می شوند. با این حال، با ابزار و طرز فکر مناسب در محل، قایقرانی کمی نرمتر خواهد بود.

  • sepidz pos