آموزش مطالب رستورانی

در این سایت رستوران داری یاد میگیریم

آموزش مطالب رستورانی

در این سایت رستوران داری یاد میگیریم

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

افتتاح یک رستوران می تواند دلهره آور باشد. گزینه های زیادی برای کارکنان، منوها و دکور وجود دارد. اما با این راهنما، انتخاب نرم افزار رستورانی مناسب برای شما آسان است. ما انواع مختلف را تجزیه خواهیم کرد و بدانید که چه چیزی برای شما مناسب است.


شما تیم آشپزخانه مناسب را استخدام کرده اید. شما یک گروه بزرگ از سرور ها دارید کارکنان جلوی خانه شما در محل حضور دارند. اتاق ناهارخوری کامل است و نوار فوق العاده است. شما تجهیزات آشپزخانه با کیفیت را در جای خود قرار داده اید، و کاملا تنظیم شده است، بنابراین هر سرویس می تواند کارآمد باشد. حتی تلاش های روابط عمومی شما باعث می شود - جالب است که در مورد مکان شما هیجان انگیز است.

کارت عالی بود! اما آیا شما یک جزء کلیدی در موفقیت رستوران خود را نادیده گرفتید؟



اگر شما تجزیه و تحلیل زیادی را به نرم افزار رستورانی انجام ندهید، می توانید تمام تصمیمات خوب دیگر خود را رد کنید. واقعیت این است که انتخاب نرم افزار رستورانی شما مهم است. شما نیاز به یک است که به خوبی برای استقرار و کارکنان شما کار می کند، به آنها اجازه می دهد تا ارائه نوع خدمات درجه اول خدمات امروز diners.


هنگامی که نرم افزار رستورانیشما آهسته یا آهسته کار می کند، همه از ناامیدی ناشی از میزبان های جلو تا آشپزخانه های آشپزخانه می افتند. و یک کارکنان ناامید برای مشتریان شما تجربه خوبی نخواهند داشت. همه ما می دانیم که کسب و کار رستوران چه رقابتی است و فقط چند اشتباه می تواند به شما، مشتریان، برای همیشه هزینه کند.


چه زمانی باید در مورد انتخاب نرم افزار رستوران مناسب برای استقرار خود تمرکز کنید؟ ما ویژگی های کلیدی که می خواهید هنگام انتخاب انتخاب کنید را برجسته کنید.

1. آیا این سریع و شهودی است؟

این روزها جهان سریع حرکت می کند - و به نظر می رسد رستوران ها باید سریعتر حرکت کنند. نرم افزار اعتباری شما نه تنها نیاز به ارائه سرعت فروپاشی دارد، بلکه می خواهید مطمئن شوید که از آن آسان است. سریع تر کارکنان خود را با آن راحت می شود، سریع تر می توانند کار کنند.


اگر شما یک رستوران مستقر هستید که در حال حاضر دارای یک نرم افزار نرم افزار رستوران است که می خواهید ادامه دهید، مطمئن شوید که هر چیزی جدید می تواند به راحتی یکپارچه شود. برای بهتر یا بدتر، ما در جامعۀ فوری مؤمن زندگی می کنیم. هنگامی که مشتریان در رستوران شما هستند، مدت زمان انتظار انتظار طولانیتر آنها را از مصرف کنندگان تکرار نخواهند کرد.


2. آیا موجودی برای شما پیگیری می شود؟

اگر بخشی از فعالیت کسب و کارتان را داشته باشید که مایل به انجام آن هستید، فقط ممکن است موجودی ردیابی باشد. این غم انگیز است و بسیار سرگرم کننده نیست - اما برای موفقیت ضروری است. نرم افزار رستوران درست ممکن است همه چیز را حل کند، اما مطمئنا می تواند کمک کند. بسیاری از بهترین آنها دستور و استفاده از مواد تشکیل دهنده خود را دنبال می کنند، به شما اطلاع می دهند که آیا وقت آن است که مجددا سفارش دهید، و در مقایسه با آنچه که فروخته شده است، نگه دارید. این به شما امکان می دهد که انگشت خود را روی پالس عملیات نگه دارید. بسیاری از آنها حتی می توانند برنامه ریزی شوند تا موارد به صورت خودکار دوباره مرتب شوند.


3. آیا دارای قابلیت پردازنده کارت اعتباری است؟

این توصیه ممکن است به نظر آشکار باشد، اما نه هر نرم افزار رستورانی با هر پردازنده کارت اعتباری کار می کند. زمان برای پرسیدن درباره آن قبل از نصب سیستم است. آخرین چیزی که میخواهید انجام دهید این است که کارهای آهسته انجام شود و مجبور شوید روند پردازش را ایجاد کنید زیرا نرم افزار رستورانی و پردازشگر کارت اعتباری شما دوست ندارند با هم کار کنند.


4. آیا می توان آن را یک تصویر فوری به شما داد؟

بهترین اپراتورها همیشه اعداد را خراب می کنند - چه چیزی در حال حرکت است، چه چیزی ما نیاز داریم، چه چیزی باید از منو برداریم، چه هزینه های مواد غذایی بالا می رود، چه اتفاقی افتاده است. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که نرم افزار رستوران شما نه تنها تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید را فراهم می کند، بلکه آسان می شود.


در حقیقت، نرم افزار رستوران شما ممکن است یک ابزار ارزشمندتر از شما باشد - بسیاری از آنها می توانند از وظایف نظیر ردیابی مشتریان جدید در مقابل مشتریان، ارائه یک مرور ارزشمند از محبوبیت تمام موارد موجود در منو، هزینه های تعمیر و نگهداری، و حتی به شما کمک می کند تا هزینه های مربوط به وسایل آشپزخانه و وسایل آشپزخانه خود را دریافت کنید.


به عبارت دیگر، این فقط یک راه برای کارکنان منتظر شما نیست که بتوانند در سفارشات پافشاری کنند. سیستم نرم افزار رستوران به طور کامل استفاده می شود مانند یک مجموعه اضافی از چشم در رستوران شما، به طور مداوم تجزیه و تحلیل عملیات.


5. آیا پشتیبانی فنی به وعده های خود عمل می کند؟

چیزهایی که چندین بار انجام می شود یک رستوران را تا آنجا کهنرم افزار رستوران پایین می آید پرتاب می کند. البته، شما باید انتظار داشته باشید که آن را در بدترین لحظات ممکن اتفاق خواهد افتاد - مانند جمعه شب در ساعت هشت. در مورد نا امیدی صحبت کنید. هر کس آزار دهنده خواهد بود - سرورها، کارکنان آشپزخانه و مهمتر از همه مشتریان. در حالی که شما به اندازه کافی درباره ی کارکردن یک رستوران به خوبی می دانید و احتمالا اگر بخواهید خودتان را مجبور کنید خودتان را تعمیر کنید، احتمالا یک متخصص نرمافزاری پشتبانی نیست.


به همین دلیل پشتیبانی 24/7 مهم است. همه ما می دانیم که رستوران ها در ساعت های بانکدار اجرا نمی شوند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که پشتیبانی نرم افزار رستوران شما هم همین کار را می کند. آیا مردم همیشه در دسترس شما هستند تا به شما کمک کند مشکلات را سریع و موثر برطرف کنید؟


پشتیبانی سیستم فقط در زمان بحران ضروری نیست. شما یک شریک نرم افزار رستورانمی خواهید که بدون هیچ مشکلی نصب و آموزش را نیز ایجاد می کند، بنابراین به درستی تنظیم شده و کارکنان شما کاملا با استفاده از آن راحت هستند. علاوه بر این، آنها باید از طریق هرگونه به روزرسانی یا تغییراتی که ممکن است بخواهید به عنوان رستوران خود به وجود آورده و برای مسائل مربوط به معامله با کارت اعتباری، برای هدایت در دسترس باشند.

نرم افزار رستوران هوشمند به معنی عملیات صاف است

به ما یادآوری نکنید که موفقیت در کسب و کار رستوران دشوار است. شما در حال حاضر می دانید میزان شکست بسیار دلهره آور است و این که یک رستوران یک چالش است که تنها با بهترین نتیجه به دست می آید. واقعیت این است که در یک بازار مانند شهر نیویورک که در آن رقابت بسیار شدید است، 80 درصد از رستوران های جدید کمتر از 5 سال بسته می شوند.


پس چرا بعضی از رستوران ها در سالن های تاریخ در حالی که دیگران تحمل می کنند و تبدیل به موسسات محلی یا ملی می شوند؟ خوب، هیچ دستور مخفی - غذا، خدمات، جو، محل، buzz - وجود دارد صدها مواد تشکیل دهنده زمانی که آن را برای ایجاد یک رستوران موفق و طولانی مدت وجود دارد.


به این ترتیب، با انتخاب نرم افزار صحیح نرم افزار رستوران می توانید عملیات را ساده تر، بصری تر و زمان کمتری انجام دهید. پس از همه، شما یک رستوران را اداره می کنید، زیرا دوست دارید غذا و مهمان نوازی را تامین کنید، و شما چالش کسب و کار را از موفقیت آن را دوست دارید. شما به این صنعت وارد نشدید زیرا شما می خواهید یک متخصص نرم افزار کامپیوتر شوید. هنگامی که شما نرم افزار مناسب  رستورانرا انتخاب می کنید، آن را برای شما بسیار سنگین بلند می کند و شما را با زمان بیشتری به تمرکز بر بخش هایی از کسب و کار که شما را دوست دارم و به خوبی انجام دهد.


این که آیا از طریق عملیات صحیح روزانه و یا کمک در زمان بحران، نرم افزار اعتباری خود را یکی از مهم ترین مواد در موفقیت هر رستوران است. خود را عاقلانه انتخاب کنید، و شما در مسیر تبدیل شدن به موسسه خواهید بود - و نه بعد از فکر.

  • sepidz pos
  • ۰
  • ۰

حجم بازار جهانی نرم افزار مدیریت رستوران در سال 2016 به میزان 2.0 میلیارد دلار تخمین زده شده است. انتظار می رود بازار در سال های آتی رشد چشمگیری داشته باشد. Restauranteurs امروزه به شدت به تکیه بر نرم افزار POS برای ردیابی فروش، پردازش پرداخت و مدیریت موجودی.

آنها در حال توسعه نرم افزار تعامل مشتری هستند که به مهمانان اجازه می دهد تا سفارش و پرداخت هزینه ها را در جدول و راه حل های تجزیه و تحلیل داده ها برای تسهیل تصمیمات تجاری انجام دهند. انتظار می رود که تحول در تکنولوژی رستوران یکی از دلایل اصلی افزایش رشد بازار باشد.

نرم افزار رستورانی یکی از مهم ترین ابزارهای هر رستوران داری برای مدیریت در مجموعه خود است.

در چند سال گذشته، بازار شاهد چندین پیشرفت تکنولوژیکی بوده است. آخرین نوآوری ها در روش پردازش سفارش، به نگهبانان کمک کرده است تا عملیات پردازش سفارش و پردازش خود را ساده تر کنند.

علاوه بر این، صنعت همچنین پیشرفت های دیگر نرم افزار را تجربه کرده است، که باعث می شود رستوران ها روند پردازش سفارش خود را به صورت خودکار به تجربه ناهار خوری تبدیل کنند. برای انجام کارهای پایه به طور موثر، فروشندگان با راهکارهای نوآورانه نرم افزاری مانند ابزار مدیریت موجودی، برنامه ریزی کارکنان، حقوق و دستمزد و دیگران پیش می روند.


با این حال، عدم دسترسی نرم افزار یکپارچه یکپارچه یکپارچه یکی از عوامل اصلی محدود کردن بازار از تحقق بخشیدن به حداکثر پتانسیل آن است. در حال حاضر، تعداد زیادی از راه حل های تقسیم شده ارائه شده توسط فروشندگان مختلف در نظر گرفته شده برای بهینه سازی عملیات رستوران وجود دارد. با این حال، این راه حل ها توانایی تعاملات یکپارچه با سایر سیستم های مستقر در رستوران را ندارند. در نتیجه، رستوران ها با سیستم های متعددی که ارتباطات محدودی با یکدیگر دارند محدود می شود که اشتراک اطلاعات را بین آنها محدود می کند.

بینش نرم افزار نوع

بخش نرم افزار جلویی بخش درآمد پیشرو در سال 2016 را به خود اختصاص داده است. پیش بینی می شود که در طول مدت پیش بینی بازار تسلط یابد. راه حل های نرم افزاری جلو مانند POS یک ابزار رستوران هسته ای است که به آنها اجازه می دهد تا به راحتی پردازش سفارش و پردازش را مدیریت کنند. تقاضا برای راه حل های نرم افزاری مانند مدیریت موجودی، مدیریت مشتری، مدیریت دستور العمل، سفارش خرید آشپزخانه، حسابداری رایگان، همراه با راهکارهای POS، در رشد بازار کمک می کند.


بخش مدیریت جدول تحویل و تحویل آماده است تا بالاترین میزان CAGR را از 16.0٪ در دوره پیش بینی ثبت نماید. این نوع نرم افزار به منظور کاهش زمان انتظار، بهبود زمانبندی جدول و تنظیم خودکار زنجیره تحویل مواد غذایی به منظور بهبود رضایت مشتری کمک می کند. این مزایا مکمل رشد بخش است.


بینش های بازاریابی

بخش پیش بینی شده در بازار نرم افزار مدیریت رستوران در سال 2016 تحت تأثیر نگرانی های امنیتی و توانایی کنترل مالکیت داده ها قرار گرفته است. بخش ابر برآورد شده است که در بالاترین CAGR در طول دوره پیش بینی افزایش یابد. توانایی سیستم های مبتنی بر ابر به طور مستقیم متمرکز کردن اطلاعات باعث می شود که صاحب رستوران برای دسترسی به داده ها تقریبا از هر مکان استفاده کند.


بینش کاربر نهایی

بخش خدمات کامل رستوران (FSR) در پیشروی رشد بازار در سال 2016 قرار داشت. FSR ها پیشگامان پیشرو فناوری غذا برای حفظ مزیت رقابتی خود در رستوران های دیگر و برای رفع نیازهای مشتریان خود هستند. نرم افزار مدیریت رستوران به مالکان FSR اجازه می دهد تا عملیات خود را به صورت خودکار انجام دهند، مانند سفارش جدول و مدیریت آشپزخانه، که باعث بهبود دقت و تضمین فرآیندهای مرتب سازی و نظارت سریع می شود.

پیش بینی می شود بخش بخش خدمات سریع (QSR) برای مدت زمان پیش بینی شده جذب شود. مشتریان QSR به طور فزاینده ای برای تجربیات چند کاناله تقاضا می کنند، بنابراین این رستوران ها به شدت در فن آوری پیشرفته سرمایه گذاری می کنند تا در رقابت باقی بمانند. مزایای ارائه شده توسط نرم افزار مدیریت رستوران به اپراتور QSR به آنها کمک می کند تا کار خود را به صورت خودکار انجام دهند. این، به نوبه خود، کمک می کند تا در برآورده شدن نیازهای تقاضا و پیشبرد رقابت با ارائه خدمات به مشتریان سریع و کاهش زمان دست زدن به جدول کمک کند. از این رو انتظار می رود که QSRs یکی از کاربران کلیدی نرم افزار باشد.


اطلاعات بین المللی

بازار آمریکای شمالی در سال 2016 به 628.5 میلیون دلار رسید. منطقه آمریکای شمالی بزرگترین سهم بازار را در اختیار داشت. ارائه دهندگان خدمات مواد غذایی در منطقه، پیشگامان راه حل های نرم افزاری مدیریت رستوران مانند مدیریت جدول، مدیریت منو، مدیریت آشپزخانه، برنامه ریزی کارکنان، مدیریت دستور العمل و دیگران هستند.


با این حال، آسیا و اقیانوسیه آماده است تا بالاترین CAGR را در طول دوره پیش بینی شده ارسال کند. رشد چشمگیر در بخش خدمات مواد غذایی در کشورهایی مانند چین و هند به دلیل شرایط مطلوب جمعیت شناسی و افزایش درآمد قابل استفاده است. رستوران ها در این کشورها تکنولوژی نرم افزاری را می پذیرند که به مشتریان اجازه می دهد تا با استفاده از گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های خود، سفارش و پرداخت کنند. تصویب توسعه نرم افزار مدیریت رستوران به احتمال زیاد باعث رشد بازار منطقه می شود.


بازار نرم افزار مدیریت نرم افزار Market Insights

عرصه جهانی به دلیل حضور تعداد زیادی از بازیکنان بازار، رقابت شدیدی دارد. برخی از بازیکنان کلیدی در بازار NCR Corporation؛ HotSchedules؛ Revel Systems Inc .؛ لمس بیست و ShopKeep. بازار فعلی تحت تأثیر شرکت هایی است که چشم انداز POS را ارائه می دهند. با این حال، ورود کنندگان جدید با راه حل های نوآورانه به چالش کشیدن موقعیت این شرکت ها.


فروشندگان با راهکارهای نوآورانه مانند ابزار مدیریت موجودی، برنامه ریزی کارکنان و حقوق و دستمزد ارائه می شوند. به استثنای نرم افزار مورد نیاز برای انجام عملیات داخلی در خانه، ظهور نرم افزار یا برنامه های جدید در اکوسیستم رستوران مانند جدول باز است که اجازه می دهد دینر ها را به کتابخانه های خود در کتابخانه های مورد علاقه خود رزرو کرده یا رزرو کنند. از این رو، زمان انتظار در فروشگاه را در ساعت های اوج کاهش می دهد.


  • sepidz pos