آموزش مطالب رستورانی

در این سایت رستوران داری یاد میگیریم

آموزش مطالب رستورانی

در این سایت رستوران داری یاد میگیریم

  • ۰
  • ۰

این زمان سال به معنی چند چیز است:


غذا

خانواده

هدیه رایگان

برنامه ریزی سالم برای سال 2018

همانطور که تعداد رستوران هایی که برای سهم بازار رقابت می کنند افزایش می یابد، شما باید طرح بازاریابی رستوران خود را به سطح بعدی برسانید.


در این پست ما بزرگترین روندهای بازاریابی در صنعت رستوران و چگونگی آنها را در طرح بازاریابی رستوران 2018 خود قرار می دهیم.


هنگامی که شما گرفتار شدید، طرح طرح بازاریابی رستوران رایگان را دانلود کنید و برنامه و بودجه خود را شروع کنید.


طرح طرح بازاریابی رستوران 2018 را دانلود کنید

1) تبلیغات رسانه های اجتماعی


میزان رستوران ها با استفاده از تبلیغات رسانه های اجتماعی در سال 2017 با 20 درصد از سال های گذشته افزایش یافته است. همه رستورانها - از طریق حق رای دادن به مکانهای مختلف به مغازههای تک مکان - از تبلیغات رسانههای اجتماعی بهرهمند میشوند.


2018 سال است که به طور جدی تبلیغات اجتماعی پرداخت می شود اگر قبلا آن را ندیده باشید. چرا؟ از آنجا که پست های رسمی رسانه های اجتماعی تنها حدود 4 درصد از پایه فن شما را در بر می گیرد. اگر می خواهید زمان بازپرداخت در رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید، باید مقدار کمی پول نیز سرمایه گذاری کنید.


در زیر نمونه ای از تبلیغات رسانه های اجتماعی است که درست انجام می شود. زنجیره رستوران در سراسر کشور Arby در یک ویدیو ساده و 15 ثانیه تبلیغ ساندویچ دودخانه خود را می بخشد. پست به واشنگتن واگذار شده، به اشتراک گذاشته شده، نظر داده شده و صدها هزار بار بازدید شده است.


طرح بازاریابی رستوران


آیا Arby's بودجه یا توانایی بازاریابی دیجیتال را ندارید؟ نگران نباشید.


فیس بوک یک صفحه اختصاص داده شده برای کمک به صفحه کسب و کار فیس بوک رستوران خود را با تبلیغات آغاز می کند، از جمله چگونگی ایجاد آگهی، نحوه انتخاب یک مخاطب و نحوه انتخاب بودجه. شروع به نوشتن با پست های رسانه های اجتماعی خود - کمی هزینه تبلیغات می تواند راه طولانی در اینترنت است.


2) گوگل و تبلیغات موتور جستجو

گوگل برای کمک به ما در پاسخگویی به سؤالاتی درباره سوختن، مانند اینکه در آن امشب بخوریم یا بهترین تصویر را در سال 1992 به دست آورد (این بود که سکوت بره ها).


گوگل 3.5 میلیارد جستجو را در روز میبیند و بهتر است اعتقاد داشته باشید که مشتریان بالقوه خود عبارتهایی مانند "غذای نزدیک من" و "رستورانهای محلی" را جستجو میکنند. صفحه اصلی Google My Business رستوران خود را پر کنید و، در صورت تمایل، برای پرداخت هزینه کمک می کند تا رستوران شما در جلوی و مرکز قرار گیرد، زمانی که افراد برای گزینه های ناهار خوری در نزدیکی شما جستجو می کنند.


طرح بازاریابی رستوران نمونه


با توجه به آمار، استفاده از گوشی های هوشمند در سراسر جهان تنها در حال افزایش است. این به این معنی است که تعداد افرادی که برای رستوران ها در حال سفر هستند، تنها رشد خواهند کرد. تأمین فهرست رستوران Google My Business آماده است زمانی که مردم برای غذا در نزدیکی آنها جستجو کنند کلید موفقیت رستوران در سال 2018 است.


بیاموزید که چگونه صفحه کسب و کار من در Google My Business را در طرح جدید بازاریابی رستوران 2018 Toast تنظیم کنید.


3) حمایت از رستوران و حمایت از رویدادهای


هیچ رویکرد بازاریابی رستورانی جهانی تر از دادن کمک های خیریه، حمایت از رویداد و دخالت جامعه نیست. بر خلاف حساب های رسانه های اجتماعی - که هر کس آن را ندارد - هرکسی در یک شهر یا شهر زندگی می کند و بخشی از حداقل یک جامعه است، چه این شهر آنها، ولسوالی های مدرسه محلی، دفتر آنها، گروهی با منافع مشترک و یا ترکیبی از اینها


به این ترتیب نباید جای تعجب باشد که 68 درصد از رستوران ها در سال 2017 نوعی کمک مالی یا حمایت مالی از رویدادهای خیریه را به خود اختصاص می دهند، و این دومین روش محبوب تبلیغاتی برای رستوران ها در سال جاری است.


یک مثال برای کار کردن با مدارس و سازمان های محلی برای شب عروسی است. هنگامی که رستوران شما موافقت خود را برای حمایت از یک گروه در ازای کسب و کار افزایش می دهد، شب ها را به عقب برگردانید.


حمایت از رستوران


در مثال بالا، Chili با تیم ورزشی محلی دبیرستان کار کرده است. اعضای تیم فلش ها را در مدرسه و اطراف شهر توزیع می کنند و باعث تشویق اعضای جامعه به بازدید از Chili می شوند. Chili، به نوبه خود، اهدا 10٪ از فروش به طور مستقیم توسط این رویداد به تیم منتقل شد. هر دو گروه برنده شدند - این تیم بودجه را به دست آورد و رستوران را افزایش داد.


حمایت مالی می تواند جایگزین نام تجاری شما در بازی های ورزشی و کنسرت ها شود و حتی می تواند توجه رسانه ها را نیز جلب کند. طیف حمایت از رستوران بسیار وسیع است که تقریبا در همه جا به نظر می رسد فرصتی برای آن وجود دارد.


4) تبلیغات ویدئویی

ویدئو یک عنصر مهم بازاریابی رستوران است - و نه فقط برای تلویزیون. در حقیقت، میزان بازاریابی رستوران ها در تلویزیون کاهش می یابد، بنابراین تبلیغات ویدیویی شما باید به طور مستقیم با استراتژی رسانه های اجتماعی شما ارتباط برقرار کنند.


در ضمن، اغلب زنجیرهای بزرگتری مانند Domino's و Taco Bell را مشاهده می کنید. Taco Bell CMO Marisa Thalberg تبلیغات ویدئویی تبلیغات زنجیره ای را در سال 2017 افزایش داد و گفت "تلویزیون برای ما مهم است. تلویزیون هنوز برای ما کار می کند."


دومینو نیز می تواند در تبلیغات عمومی و فیلم های دیجیتال دیده شود، مانند این که در یک صحنه از روز Ferris Bueller's Day، برای ترویج ویژگی های ردیابی سفارش آنلاین خود، دیده می شود.




ROI در تبلیغات ویدئویی برای رستوران های کوچکتر ممکن است دشوار باشد. به جای فیلمبرداری از تبلیغات بزرگ بودجه و یا صرف هزاران نفر در تبلیغات YouTube، در نظر گرفتن استفاده از گوشی هوشمند خود را برای گرفتن فیلم های جذاب از

  • ۹۶/۱۰/۱۲
  • sepidz pos

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی