آموزش مطالب رستورانی

در این سایت رستوران داری یاد میگیریم

آموزش مطالب رستورانی

در این سایت رستوران داری یاد میگیریم

  • ۰
  • ۰

انتخاب بهترین سیستم POS رستوران یکی از مهمترین تصمیم هایی است که رستوران ها باید در اختیار داشته باشند.


یکی از گزینه های مناسب را انتخاب کنید و می توانید از جریان درآمدی که قبلا به آن دسترسی نداشتید کمک نکنید. یکی از اشتباهات را انتخاب کنید و مجبورید در اطراف آن کار کنید تا زمانی که تصمیم به تغییر دوباره پیدا کنید.


با توجه به این موضوع، با توجه به استقرار رستورانها، لیستی از 10 ارزشمند ترین ویژگی های رستوران POS برای 2018 را با هم ترکیب می کنیم. در حالی که در حال خواندن هستید، فراموش نکنید که به همراه ابزار مقایسه POS در رستوران خود، برای کمک به تحقیقات خود، دنبال کنید.



ویژگی های و مزایای استفاده از POS در سال 2018


1) سادگی و کارایی

یک سوم کارکنان رستوران برای بهبود سیستم اعتباری خود در 12 ماه آینده به عنوان راهی برای جلوگیری از رقابت برنامه ریزی می کنند.


در همین حال، یک چهارم سیستم خود را در سال گذشته به روز کرده است، طبق گزارش اخیر فناوری رستوران ما.


رستوراندارانی که فورا به آن علاقه مند هستند، به دلیل دو دلیل به نظر می رسد:


احساس محدودیت های سیستم های میراثی و صرفه جویی در مزایای سیستم اعتباری مدرن را فراهم می کند.

سادگی سیستم های اعتباری مدرن از توانایی متمرکز کردن تمام عملیات رستوران به یک تکنولوژی همه جانبه است.

یک رستوران با تکنولوژی های چندگانه که به طور مستقل کار می کنند، ناکارآمد، زمان گیر و غیرممکن است. قابلیت همگام سازی ویژگی هایی نظیر سفارش آنلاین، موجودی و گزارش دادن با یک سیستم ساده و بصری اجازه می دهد تا رستوران ها به حداکثر کارایی نزدیک به بهترین حد ممکن برسند و به آنها بهترین شانس را برای رقابت در چشم انداز رستوران بی معنی می دهد.



2) Reliable Hardware

سرمایه گذاری در سخت افزار رستوران، هزینه قابل توجهی از قبل است. به همین دلیل، رستورانداران تمایل دارند حداقل مقدار سخت افزار مورد نیاز را خریداری کنند.


ویژگی های رستوران POS


بنابراین طبیعتا اگر هر یک از قطعات سخت افزاری محدود در یک رستوران کاهش پیدا کند، بار اضافی بر کارکنان و عملیات قرار می گیرد. هنگامی که این اتفاق می افتد در ساعت های پیک می تواند به شدت به سودآوری رستوران برسد.


در گزارش تکنولوژی رستوران ما، 95٪ از رستورانداران موافقت کردند که فن آوری باعث بهبود کارایی رستوران خود می شود. آسان برای استفاده، سخت افزار قابل اعتماد یکی از محبوب ترین ویژگی های POS رستوران تا سال 2018 است، زیرا رستورانداران متوجه می شوند که میزان موفقیت آنها بر چه چیزی است.



3) به روز رسانی نرم افزار

51f6fc2b7eb89d0b29383f38845bcfc9.gif

ما از طریق تلفن های ما شرایطی را برای به کارگیری بروزرسانی های نرم افزاری که اصلا اشکالات را برطرف می کنند و از پیشرفت های محصولات استفاده می کنند، مطرح می کنیم.


به روز رسانی نرم افزار POS متفاوت نیستند.


یکی از ویژگی هایی که اپراتورهای رستوران در سیستم های اعتباری خود بیشترین ارزش را دارند، نوآوری و به روز رسانی نرم افزار به طور منظم است. کارکردی مانند مدیریت منو در زمان واقعی و سفارش آنلاین ساده، اجازه می دهد یک رستوران به راحتی اجرا شود. به عنوان ویژگی های جدید مانند این معرفی شده، آنها می توانند به راحتی با به روز رسانی نرم افزار خود در عملیات خود یکپارچه شوند.



4) گزارش های ارزشمند و تجزیه و تحلیل رستوران ویژگی های POS

نور خورشید بهترین مواد ضدعفونی کننده است. درخشش نور و به دست آوردن دید بهتر در گزارش و تجزیه و تحلیل شما می تواند بهترین راه برای بهبود خط پایین بیمار باشد.


یک سیستم POS همه در یک هتل به عنوان نقطه جمع آوری برای همه گزارشات رستوران است. قابلیت مشاهده این سطح به رستوران ها کمک می کند که منوهای خود را براساس فروش دقیق ماه گذشته تنظیم کنند، زمان بندی کارکنان را به زمان های غیرمترقبه مشغول کند و ضایعات را با شیوه های دقیق تر موجودی، کاهش دهند.



5) قابلیت سفارشی کردن انواع رستوران ها

همه رستوران ها یکسان نیستند. آنچه که یک کامیون تک غذا از سیستم اعتباری آن نیاز دارد بسیار متفاوت از شرکت حقوقی رستورانهای کامل است. یک سیستم اعتباری نباید یکپارچه باشد، بلکه باید چیزی باشد که بتواند به راحتی سفارشی شود تا نیازهای دقیق یک رستوران خاص را برآورده کند.


رستورانهای بیشتری به دنبال ارائه دهندگان POS هستند که به آنها امکان می دهد ترکیبی ایده آل از سخت افزار و نرم افزار را ایجاد کنند تا همه آنها نیاز داشته باشند اما همچنان پایدار و کارآمد هستند. این مزایای رستورانها در دراز مدت را به همراه دارد، زیرا آنها با افزودنیهایی که برای آنها هزینه می کنند، کم نیستند اما نیازی به آنها نیست.



6) وفاداری، کارت های هدیه و ویژگی های POS از رستوران CRM

رستوران هایی که از برنامه های وفاداری استفاده می کنند، مشتریان را به صرف 39٪ بیشتر از مهمانان غیر وفادار می رسانند، در حالی که دوندگان هزینه های کارت هدیه را تا 72٪ بیشتر می پردازند. برنامه های وفاداری و کارت هدیه، راه های عالی برای انگیزه دادن مشتریان به بازدید بیشتر و صرف هزینه بیشتر در هر بازدید است.


توانایی رستورانها برای ادغام برنامه های کارت وفاداری و کارت هدیه با سیستم POS به این معنی است که آنها می توانند مشتری های وفادار را با بازاریابی هدفمند درگیر کنند، آنها را به رستوران بازگردانند و تصمیمات بهتر را بر اساس رفتار مشتریان اتخاذ کنند.



7) ادغام سفارش آنلاین

دو مزیت اصلی یک رستوران POS با سفارش آنلاین آنلاین:


سفارش آنلاین یکپارچه هزینه های فروشندگان را در پایان رستوران حذف می کند.

سفارشات مجبور نیستند مجددا وارد شوند، به این ترتیب زمان چرخش سفارش کاهش می یابد.

ویژگی های رستوران POS

رستوران ها دیگر مجبور نیستند یک شخص ثالث را به عنوان واسطه عمل کنند و چون سفارش را از طریق یک فروشنده خارجی راه انداز نمی شود، زمان سفارش به طور متوسط ​​4 تا 5 دقیقه سریعتر است. به تازگی نشان داده شده است که سفارش آنلاین به منظور افزایش میزان سفارش متوسط ​​26٪ بیشتر از سفارشات تماس و راه اندازی است، بنابراین انتظار می رود رستوران های بیشتری را به تغییر مدل های کسب و کار خود را به جای این در سال 2018.



8) ویژگی های POS رستوران و رستوران های Tableside و Kiosk

سه تکه از تجهیزات رستوران POS که انتظار می رود که در سال 2018 به طور فزاینده ای محبوب شوند، تبلت های POS همراه، پرداخت Tableide و سیستم های کیوسک خدمات خود هستند. رستورانداران و مشتریان به طور یکسان ارزش را در راحتی هر کدام مشاهده می کنند.


قرص های POS موبایل اجازه می دهد تا سرور ها سریعتر سفارشات خود را ارسال و زمان انتظار مشتری را بهبود بخشد.

پرداخت در جدول اجازه می دهد تا مشتری را بررسی بیل خود، پرداخت و ترک بدون تاخیر.

کیوسکهای رستوران خودسری نشان داده اند که میزان بلیط را با 5-10 درصد افزایش می دهند و از رستوران های سریع کشور مانند Shake Shack و Wendy خارج می شوند.

ویژگی هایی مانند این ها شاخص های پیشرو در مورد اینکه چگونه اتوماسیون در فضای رستوران تاثیر می گذارد، است.



9) پشتیبانی مشتری

همانطور که سیستم های اعتباری بیشتر به ابر مبتنی بر، مهم است که رستوران ها پشتیبانی مشتری پاسخگو و مفید است. با سوددهی گاهی اوقات در مهم ترین ساعت هفته تصمیم می گیرید، مهم این است که POS شما هرگز نزول نمی کند و اگر گزینه ای پشتیبان وجود داشته باشد، همه چیز به طور کامل حل خواهد شد.


برخی از سیستم های اعتباری مبتنی بر ابر حالتهای آفلاین را توسعه داده اند، در صورتی که اینترنت از بین برود، سیستم همزمان به حالت آفلاین می رود و همچنان بدون وقفه ادامه می یابد. در صورتی که این مشکل فراتر از این باشد، بهترین ارائه دهندگان خدمات POS در حال آماده سازی برای تأیید مسائل سیستم هستند.



10) ردیابی و مدیریت موجودی

بهروزرسانی موجودی به موقع، رستورانداران را درک بهتر اطلاعات خود را ارائه میدهند و به آنها امکان تصمیم گیری دقیق در مورد مرتب سازی مجدد و سودآوری منو میدهند. نرم افزار موجودی رستوران، یکپارچه با یک سیستم POS، سطح جدیدی از جزئیات را در اختیار می گذارد که چطور بیش از حد بخشیدن، دفع، ریختن و سرقت، به خط پایین برسند.

  • ۹۶/۱۰/۲۴
  • sepidz pos

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی